Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris carnaval. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris carnaval. Mostrar tots els missatges

dilluns, 21 de febrer del 2011

Tallers de Carnaval a Montcada i Reixac

Ep,

El Rei del Carnaval és a punt d'arribar, no pots rebre'l de qualsevol manera. Pintat't la cara, fes-te una màscara, una disfressa o un barret per fer-li una bona reverència. Aquesta setmana estarem totes les tardes des de les 17'30 hores a les Biblioteques Can Sant Joan (dilluns i dimecres) i Elisenda de Montcada (dimarts i dijous) realitzant diversos tallers amb temàtica de carnaval per a que el Rei Carnestoltes tingui la millor de les rebudes.


Apunta't als tallers que més t'agradin i prepara't per la rua i la gresca! Aquí podeu trobar tota la informació.

divendres, 14 de gener del 2011

Tallers per Carnaval


Bé, un cop finalitzades les Festes de Nadal ja podem preparar les activitats per a Carnaval!

Des de Giramón us podem oferir diferents recursos per a celebrar el Carnaval: decoracions, espectacles, gestió d'esdeveniments i personal i com no, divertits tallers infantils i familiars per a realitzar diferents disfresses.

Aquí podeu veure alguns dels tallers que us podem oferir:

Si esteu interessats en qualsevol dels nostres serveis, no dubteu en posar-vos en contacte amb nosaltres mitjançant el correu electrònic ciscu@giramon.net o al telèfon 93.568.40.94

Fins aviat!
Feliç 2011!