Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris malabars. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris malabars. Mostrar tots els missatges

dimecres, 28 d’abril del 2010

Sant Jordi a Montcada i La Festa de les Famílies a Moja

La Diada de Sant Jordi, els de giramón vàrem ser presents a La Fira del Llibre de Montcada i Reixac per a realitzar amb més de 200 nens i nenes (i pares, mares, àvies, ...) l'espectacular taller d'Enlairada de Missatges. Els nens i nenes escriuen i/o dibuixen el missatge o desig en un paperet que adjuntem al globus que ells trien i més tard els deixem anar tots junts (els globus, és clar). Aquí podeu veure el vídeo d'aquesta enlairada.

D'altre banda, també vàrem realitzar un taller ideal per a celebrar la Diada de Sant Jordi de la manera més dolça: una Rosa feta amb Llaminadures, per a regalar, per fotografiar,... però sobretot, per menjar!


I dissabte 24 d'abril, vam visitar la bonica població de Moja a l'Alt Penedès (terme municipal d'Olèrdola) mitjançant l'AMPA de l'escola per a celebrar La Festa de les Famílies. Una fantàstica jornada lúdico-familiar on petits i grans van poder jugar al Tradijocs®, es van poder iniciar en el món de les malabars i com a cloenda, el sempre espectacular taller d'Enlairada de Missatges.
A més, vàrem dinar una estupenda fideuà. Moltes gràcies a tots els pares i mares (sobretot a les uniformades amb la samarreta personalitzada) per confiar en nosaltres i esperem tornar al vostre bonic poble.

Taller d'iniciació a les malabars

Taller Enlairada de Missatges

Podeu veure més fotos "clickant" a Presentació de Diapositives.