Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris reciclatge. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris reciclatge. Mostrar tots els missatges

dimecres, 30 de març del 2011

La Primavera ja és aquí!

Companys i companyes,


Aquest diumenge 3 d'abril serem al Parc de Can Borrell de Mollet del Vallès per celebrar la Festa de la Primavera. Festa tradicional ja a MdV ...i també a Giramón! Aquest any portarem el Taller "Per la primavera, un pam de flors" on els infants participants faran flors de colors utilitzant diferents materials, alguns d'ells reutilitzats i a continuació decoraran un envàs que farà les vegades de gerro.


També us podreu fer una flor amb globus amb el nostre Taller "Globiflor" on els participants faran una flor amb globoflèxia tot seguint les instruccions dels monitors.

Us animeu?!

dilluns, 12 d’abril del 2010

La Festa de la Primavera

Un any més, giramón ha estat present a la Festa de la Primavera de Mollet del Vallès.
El bon temps i el sol (sobretot el sol) ens van acompanyar al llarg de tot el matí de diumenge, i les nenes i els nens que es van acostar a la Rambla de Can Borrell van poder gaudir de dos tallers del Creart:

- Taller Globiflor.
Els participants realitzen una flor amb sis globus que ells mateixos inflen i manipulen.

Taller Den-Den Daiko
El Den-Den Daiko és un instrument de percussió que els infants, i no tant infants, realitzen amb una caixeta de formatgets en porcions i el decoren al seu gust.

Si voleu veure més fotos dels nostres tallers a la Festa de la Primavera, només heu de clickar a sobre de les fotos que tenim just aquí al costat, a Presentació de diapositives.
Moltes gràcies a tots els assistents i que passeu una molt bona primavera.