Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris primavera. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris primavera. Mostrar tots els missatges

dimecres, 30 de març del 2011

La Primavera ja és aquí!

Companys i companyes,


Aquest diumenge 3 d'abril serem al Parc de Can Borrell de Mollet del Vallès per celebrar la Festa de la Primavera. Festa tradicional ja a MdV ...i també a Giramón! Aquest any portarem el Taller "Per la primavera, un pam de flors" on els infants participants faran flors de colors utilitzant diferents materials, alguns d'ells reutilitzats i a continuació decoraran un envàs que farà les vegades de gerro.


També us podreu fer una flor amb globus amb el nostre Taller "Globiflor" on els participants faran una flor amb globoflèxia tot seguint les instruccions dels monitors.

Us animeu?!