Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris maquillatge. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris maquillatge. Mostrar tots els missatges

dijous, 24 de març del 2011

Inaugurant!

Amigues i amics,

Aquest dissabte 26 de març, estarem a la nova Sala Polivalent de Montmeló amb motiu de la jornada de portes obertes realitzant el taller Sr. Globus. Ens trobareu allà a partir de les 17 hores. Decora el globus com tu vulguis i llença'l a l'aire... sempre et caurà dempeus!











I diumenge 27 ens podreu trobar a la nova Plaça Roja de Montcada i Reixac (d'11:30 a 13:30 hores) realitzant el taller de Maquillatge. Veniu a veure'ns i marxareu maquillats de fantasia, de personatge de còmic, d'animal o del que més us agradi!


Bon cap de setmana, ens veiem?!?!