Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris notícies. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris notícies. Mostrar tots els missatges

dilluns, 18 d’abril del 2011

Sant Jordi

Un any més anem a celebrar la Diada de Sant Jordi a Montcada i Reixac. La 21a Fira del Llibre Diada de Sant Jordi és una festa plena de color, llibres, roses i gent. També hi podreu trobar un espai de contes, espectacles i com no... els tallers de Giramón!



Aquest any podreu pintar un mural de Sant Jordi amb la nostre activitat I tu què pintes?! Fer-vos un clauer amb feltre i jugar amb els amics/gues, pares/mares, avis/àvies, ... amb els nostres jocs tradicionals i populars: el Tradijocs.

Per Sant Jordi: roses, llibres... i tallers de Giramón!

dimecres, 30 de març del 2011

La Primavera ja és aquí!

Companys i companyes,


Aquest diumenge 3 d'abril serem al Parc de Can Borrell de Mollet del Vallès per celebrar la Festa de la Primavera. Festa tradicional ja a MdV ...i també a Giramón! Aquest any portarem el Taller "Per la primavera, un pam de flors" on els infants participants faran flors de colors utilitzant diferents materials, alguns d'ells reutilitzats i a continuació decoraran un envàs que farà les vegades de gerro.


També us podreu fer una flor amb globus amb el nostre Taller "Globiflor" on els participants faran una flor amb globoflèxia tot seguint les instruccions dels monitors.

Us animeu?!

dijous, 24 de març del 2011

Inaugurant!

Amigues i amics,

Aquest dissabte 26 de març, estarem a la nova Sala Polivalent de Montmeló amb motiu de la jornada de portes obertes realitzant el taller Sr. Globus. Ens trobareu allà a partir de les 17 hores. Decora el globus com tu vulguis i llença'l a l'aire... sempre et caurà dempeus!











I diumenge 27 ens podreu trobar a la nova Plaça Roja de Montcada i Reixac (d'11:30 a 13:30 hores) realitzant el taller de Maquillatge. Veniu a veure'ns i marxareu maquillats de fantasia, de personatge de còmic, d'animal o del que més us agradi!


Bon cap de setmana, ens veiem?!?!

dilluns, 21 de febrer del 2011

Tallers de Carnaval a Montcada i Reixac

Ep,

El Rei del Carnaval és a punt d'arribar, no pots rebre'l de qualsevol manera. Pintat't la cara, fes-te una màscara, una disfressa o un barret per fer-li una bona reverència. Aquesta setmana estarem totes les tardes des de les 17'30 hores a les Biblioteques Can Sant Joan (dilluns i dimecres) i Elisenda de Montcada (dimarts i dijous) realitzant diversos tallers amb temàtica de carnaval per a que el Rei Carnestoltes tingui la millor de les rebudes.


Apunta't als tallers que més t'agradin i prepara't per la rua i la gresca! Aquí podeu trobar tota la informació.

dilluns, 17 de maig del 2010

Notícia a Penedès Actualitat 2.0

Aquí us deixem la notícia que PENEDÈS ACTUALITAT 2.0 ha publicat a la seva web en referència a les activitats que giramón va realitzar a la localitat de Moja.
Una vegada més, moltes gràcies a l'AMPA de l'Escola Circell.

dijous, 22 d’abril del 2010

Ens veiem a Montcada i Reixac

Aquesta Diada de Sant Jordi serem a la Plaça de l'església de Montcada i Reixac per a realitzar un parell de tallers:
Una ROSA feta amb llaminadures, segur que mai us han regalat una rosa tant dolça...
I l'espectacular taller d' ENLAIRADA DE MISSATGES.
L'horari dels tallers serà de 17:30 a 19:30 hores.
Des de giramón us desitgem una molt bona Diada de Sant Jordi.
Ens veiem a Montcada?

dijous, 8 d’abril del 2010

Ens veiem a Mollet

Ja tenim aquí la primavera, el bon temps(?) i les activitats al carrer. I aquest diumenge 11 d'abril, a Mollet del Vallès celebren -com ja és tradició- la Festa de la Primavera a la Rambla de Can Borrell d'11 a 13 hores amb diverses activitats.
Els de giramón serem presents amb un parell de tallers del CREART: un amb material reciclat i un altre amb globus.
Us hi esperem!