dilluns, 21 de febrer del 2011

Tallers de Carnaval a Montcada i Reixac

Ep,

El Rei del Carnaval és a punt d'arribar, no pots rebre'l de qualsevol manera. Pintat't la cara, fes-te una màscara, una disfressa o un barret per fer-li una bona reverència. Aquesta setmana estarem totes les tardes des de les 17'30 hores a les Biblioteques Can Sant Joan (dilluns i dimecres) i Elisenda de Montcada (dimarts i dijous) realitzant diversos tallers amb temàtica de carnaval per a que el Rei Carnestoltes tingui la millor de les rebudes.


Apunta't als tallers que més t'agradin i prepara't per la rua i la gresca! Aquí podeu trobar tota la informació.

divendres, 14 de gener del 2011

Tallers per Carnaval


Bé, un cop finalitzades les Festes de Nadal ja podem preparar les activitats per a Carnaval!

Des de Giramón us podem oferir diferents recursos per a celebrar el Carnaval: decoracions, espectacles, gestió d'esdeveniments i personal i com no, divertits tallers infantils i familiars per a realitzar diferents disfresses.

Aquí podeu veure alguns dels tallers que us podem oferir:

Si esteu interessats en qualsevol dels nostres serveis, no dubteu en posar-vos en contacte amb nosaltres mitjançant el correu electrònic ciscu@giramon.net o al telèfon 93.568.40.94

Fins aviat!
Feliç 2011!

dijous, 9 de desembre del 2010

Tallers per Nadal

Encara no teniu pensats els tallers per aquestes festes de Nadal? 

Nosaltres us podem proposar molts i diferents tallers per a totes les edats i per a tot tipus d'esdeveniments: Parcs de Nadal, Colònies d'Hivern, Centres Cívics, ...


Aquí podeu veure més fotos dels diferents tallers que us podem proposar.

Per a qualsevol consulta, no dubteu en posar-vos en contacte amb nosaltres mitjançant el mail ciscu@giramon.net o el tèlefon 93.568.40.94.

dilluns, 17 de maig del 2010

Notícia a Penedès Actualitat 2.0

Aquí us deixem la notícia que PENEDÈS ACTUALITAT 2.0 ha publicat a la seva web en referència a les activitats que giramón va realitzar a la localitat de Moja.
Una vegada més, moltes gràcies a l'AMPA de l'Escola Circell.

dimecres, 28 d’abril del 2010

Sant Jordi a Montcada i La Festa de les Famílies a Moja

La Diada de Sant Jordi, els de giramón vàrem ser presents a La Fira del Llibre de Montcada i Reixac per a realitzar amb més de 200 nens i nenes (i pares, mares, àvies, ...) l'espectacular taller d'Enlairada de Missatges. Els nens i nenes escriuen i/o dibuixen el missatge o desig en un paperet que adjuntem al globus que ells trien i més tard els deixem anar tots junts (els globus, és clar). Aquí podeu veure el vídeo d'aquesta enlairada.

D'altre banda, també vàrem realitzar un taller ideal per a celebrar la Diada de Sant Jordi de la manera més dolça: una Rosa feta amb Llaminadures, per a regalar, per fotografiar,... però sobretot, per menjar!


I dissabte 24 d'abril, vam visitar la bonica població de Moja a l'Alt Penedès (terme municipal d'Olèrdola) mitjançant l'AMPA de l'escola per a celebrar La Festa de les Famílies. Una fantàstica jornada lúdico-familiar on petits i grans van poder jugar al Tradijocs®, es van poder iniciar en el món de les malabars i com a cloenda, el sempre espectacular taller d'Enlairada de Missatges.
A més, vàrem dinar una estupenda fideuà. Moltes gràcies a tots els pares i mares (sobretot a les uniformades amb la samarreta personalitzada) per confiar en nosaltres i esperem tornar al vostre bonic poble.

Taller d'iniciació a les malabars

Taller Enlairada de Missatges

Podeu veure més fotos "clickant" a Presentació de Diapositives.

dijous, 22 d’abril del 2010

Ens veiem a Montcada i Reixac

Aquesta Diada de Sant Jordi serem a la Plaça de l'església de Montcada i Reixac per a realitzar un parell de tallers:
Una ROSA feta amb llaminadures, segur que mai us han regalat una rosa tant dolça...
I l'espectacular taller d' ENLAIRADA DE MISSATGES.
L'horari dels tallers serà de 17:30 a 19:30 hores.
Des de giramón us desitgem una molt bona Diada de Sant Jordi.
Ens veiem a Montcada?

dilluns, 12 d’abril del 2010

La Festa de la Primavera

Un any més, giramón ha estat present a la Festa de la Primavera de Mollet del Vallès.
El bon temps i el sol (sobretot el sol) ens van acompanyar al llarg de tot el matí de diumenge, i les nenes i els nens que es van acostar a la Rambla de Can Borrell van poder gaudir de dos tallers del Creart:

- Taller Globiflor.
Els participants realitzen una flor amb sis globus que ells mateixos inflen i manipulen.

Taller Den-Den Daiko
El Den-Den Daiko és un instrument de percussió que els infants, i no tant infants, realitzen amb una caixeta de formatgets en porcions i el decoren al seu gust.

Si voleu veure més fotos dels nostres tallers a la Festa de la Primavera, només heu de clickar a sobre de les fotos que tenim just aquí al costat, a Presentació de diapositives.
Moltes gràcies a tots els assistents i que passeu una molt bona primavera.